Servisní podpora

Rozsah podpory (vedle standardních záručních podmínek) je dán především:

  • Dostupností helpdesku v českém jazyce, helpdesk je dostupný telefonicky nebo emailem a zákazník má možnost sledovat průběh řešení problému prostřednictvím webového rozhraní.
    • Standardní podpora v rámci běžné pracovní doby.
    • Podpora v režimu 16x7 (každodenně mezi 6:00 - 22:00 včetně sobot, nedělí a státních svátků).
    • Podpora v režimu 24x7 (po celý den každodenně včetně sobot, nedělí a státních svátků).
  • Dobou nástupu na řešení poruchy (např. následující pracovní den, 4 hodiny apod.).
  • Rozsahem podpory, která zahrnuje implementaci v konkrétním prostředí, případně další prvky infrastruktury, pokud byly součástí implementace.
    • Doručení a instalace aktualizací a nových verzí produktu.
    • Sběr a předání výpisů chyb.
    • Aktivní monitoring systému.
    • Asistence při instalacích.
    • Aplikace známých řešení problému.
    • Analýza výpadku, reprodukce problému a předání podpoře druhé úrovně (HMS).
  • Paušální platbou za běžnou údržbu systému, která probíhá v pravidelně dohodnutých cyklech (nejméně 1x měsíčně).

Na základě servisní smlouvy je možné čerpat i služby nad její rámec například na drobné úpravy a rozšíření systému, školení apod.

Z důvodu zajištění skutečně kvalitní servisní podpory je platba Support a Maintenance nezbytnou podmínkou pro uzavření vlastní servisní smlouvy.