Servisní podpora
Rozsah podpory (vedle standardních záručních podmínek) je dán především:
- Dostupností helpdesku v českém jazyce, helpdesk je dostupný telefonicky nebo emailem a zákazník má možnost sledovat průběh řešení problému prostřednictvím webového rozhraní.
- Standardní podpora v rámci běžné pracovní doby.
- Podpora v režimu 16x7 (každodenně mezi 6:00 - 22:00 včetně sobot, nedělí a státních svátků).
- Podpora v režimu 24x7 (po celý den každodenně včetně sobot, nedělí a státních svátků).
- Dobou nástupu na řešení poruchy (např. následující pracovní den, 4 hodiny apod.).
- Rozsahem podpory, která zahrnuje implementaci v konkrétním prostředí, případně další prvky infrastruktury, pokud byly součástí implementace.
- Doručení a instalace aktualizací a nových verzí produktu.
- Sběr a předání výpisů chyb.
- Aktivní monitoring systému.
- Asistence při instalacích.
- Aplikace známých řešení problému.
- Analýza výpadku, reprodukce problému a předání podpoře druhé úrovně (HMS).
- Paušální platbou za běžnou údržbu systému, která probíhá v pravidelně dohodnutých cyklech (nejméně 1x měsíčně).
Na základě servisní smlouvy je možné čerpat i služby nad její rámec například na drobné úpravy a rozšíření systému, školení apod.
Z důvodu zajištění skutečně kvalitní servisní podpory je platba Support a Maintenance nezbytnou podmínkou pro uzavření vlastní servisní smlouvy.